Iemand Caliban nog gespot lately?
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">was Hij is nu eenmaal dood en zeker niet belangrijk genoeg om deel uit te maken van Marvel's zombies.Originally posted by Dayspring:
Pete was en is een coole vent!
Iemand Caliban nog gespot lately?
Nee, na de arc 'The Twelve' is hij niet meer gebruikt. HIj kwam hier kort voor in de Cable delen van deze crossover als 'Pestilence'.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">In het geval van Ellis personages wel, ja. Maar in 'het echte leven' zou ik negatieve, sarcastische kettingrokers niet automatisch cool vinden. [img]smile.gif[/img]Originally posted by Gently:
Maarrre... bedoel je niet: negatief, sarcastisch, kettingroker en dus cool?
Hij's fijn!
Brandon Peterson is nu toch Marvel exclusive t/m 2006? Weet iemand wat hij naast de Ultimate X-Men covers mag gaan doen? [Nee, ik weet t niet, vandaar deze vraag.]
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Volgens mij word dat nog geheim gehouden.Originally posted by Dayspring
Brandon Peterson is nu toch Marvel exclusive t/m 2006? Weet iemand wat hij naast de Ultimate X-Men covers mag gaan doen? [Nee, ik weet t niet, vandaar deze vraag.]
<font color="#cc6600" size="1">[ January 25, 2004 02:14 PM: Message edited by: m-agoo ]</font>
Uncanny X-Men renumbered?
Ik zou 't persoonlijk nogal dom vinden. Sowieso irritant, en daarnaast wordt rond #450 toch wel weer de originele nummering tevoorschijn gehaald.
Misschien moeten de Marvel-editors eens een nieuw stel hersens krijgen. Blijkbaar zijn die triple digits wat lastig te behappen voor ze.
Is het misschien niet eens tijd om opnieuw te beginnen? Why not? Laten we eens gek doen.. En gewoon opnieuw beginnen met nummeren. Ik bedoel.. voor JP werkte dat toch ook? Waaaaaaaay back!!
En misschien is het zelfs wel in het voordeel, gezien de huidige vorm van onze nederlandse vertalingen.. [img]tongue.gif[/img]
Bookmarks